-

Har nyss kollat film.. Jag har aldrig blivit så rörd. En film har aldrig öppnat mig så mycket och visat mig så många saker som den här filmen gjorde. Jag känner mig ny och fri. Fri till att testa nya saker och uppleva. Fri till att umgås med vänner och krama mina föräldrar. Visa dom min kärlek och viska i deras öron, jag älskar dig. .. Jag önskar mig lycka, jag är lycklig. Sök aldrig efter något som är omöjligt, evig lycka är det. Du kan inte alltid vara lycklig. Saker och ting går att lösa, välj inte den isolerade vägen bort från människor, välj den andra vägen, släpp alltid in människor. Sök aldrig efter något ensam..... Sök aldrig något som är ömojligt. Hitta lycka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0