-

Ett stjärnfall låg när jag var ute. Jag önskade mig något och då upptäckte jag att det inte är någonting jag önskar mig i vanliga fall, det var inte något oviktigt, någon sak man såg på stan etc. Jag tänkte även på min mobil som jag tappade i toaletten igår  och nu inte fungerar. Igår/idag var jag helt förstörd över det. Jag saknade den så mycket... Kan man bli ytligare? En mobil, so what, köp en ny, .... Tänkte även på kändisar. Innan har jag alltid velat vara en, nu tycker jag synd om dem...

Jag kan inte svara på om mitt "nya" sätt att se på livet är temporärt, imorgon kanske jag vill vara en kändis igen. Det ända jag kan svara på är att; vägen är målet... Sök inte det omöjliga.. 


Kommentarer
Postat av: Jenny

trevligt:D min var bra!

2008-07-27 @ 01:12:09
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0