kille=transvestit?

Idag blev det stan med Johanna, Johanna, Therese och Jonna. Sedan fick jag, johanna och hennes pappa åka till akuten för att kolla hennes öga som har varit rött och svullet nu ett tag. Där fick vi vänta ganska länge men eftersom hennes pappa jobbar där gickv lite rundor och spanade in stället och åt choklad. Det visade sig att hon hade ögon katarr och så fick vi åka till apoteket och hämta ut receptet. Jag måste säga att när vi var inne hos doktorn höll jag på att dö av bubblande skratt som var så nära på att komma ur mig men jag kunde som tur var hålla mig. Det var sjukt så rolig doktorn såg ut! Hahaha, hela tiden när jag kollade på honom fick jag upp en bild i mitt huvud där han stod i damkläder och kråmade sig framför spegeln, då kan ni tänka er att jag nästan dog av bubblor inuti mig va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0