Läskigt!

Har varit och ätit nu och efter det gick jag och johanna hem till Martina och badade jacuzzi.

När vi skulle hem fick jag springa hem, visst det kanske inte är särskilt långt med gud vad läskigt det var, och mörkt! Eftersom jag tagit lite högklackade skor fick jag ta de i handen och springa. När jag kom till en vägkorsning hörde jag att en riktig raggarbil körde bakom mig så jag kände hur skräcken flög i mig, jag kände hur adrealinen pumpade på max så jag tog i allt vad jag kunde och slängde mig i åkern brevid. Där låg jag sedan på span och var skiträdd att bilden skulle ha sett mig och sedan stanna. Usch ! Men som tur gjorde den inte det så jag fortsatte springa i 190 hem och som tur var kom jag hem. Ingen läskig gubbe tog mig!

haha nu när man tänker tillbaka på det låter det jätte fjantigt, men det var sjukt så rädd jag var....

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahah :) Jag hade också slängt mig i åkern om jag varit du ;).

2008-07-18 @ 19:12:24
Postat av: Anonym

hahah ;) sjuktläskigt !

2008-07-22 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0