Malmö

Har precis kommit hem från Malmö. Det var mycket trevligt. Jag handlade två bikini och ett par mya skor. Det var lite roligt eftersom det egentligen inte var tänkt att jag skulle handla det med jag fick sånt skoskav av mina andra nya skor så jag var bara helt tvungen att handla ett par andra jag kunde gå i. Mamma och jag åt även på en thailänsk resturang, det var utsökt. Men starkt var det, jag tror jag drack minst fyra glas vatten. Nu har jag även spanat in kameran jag önskar min i födelsedags present, så nu är dett bara att hålla tummarna. Ska snart till smyge där jag och Johanna ska bada bubbelbadkar, vaxa benen, ha hårinpacking, ansiktsmask och mysprat ikväll. Ciao!


Mamma








skor från dinsko


Bikini från stadium


Bikini från lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0