nya framtidsplaner, Kock?

Träningen gick inte så bra idag, fick ont i mitt knä och eftersom vi haft uppehåll så blev jag ganska så trött. Men var ändå härligt att vara igång igen, nu slipper man tänka på hela tiden vad man äter och sånt. Nu kan jag faktiskt förtjäna att ta en chokladbit då och då. Nu slipper jag få dåligt samvete. Iallafall gjorde jag middag idag. Couscousgryta, inkluderar tomatpure, finhackad lök, timjan, oregon, och chilisås. Och så kycklingfile, smaskens! Det är nyss jag börjat tycka om att laga mat, men jag har upptäckt det nu så imorgon här hemma blir det kött och paprikafyllning på toppen. Låter kanske inte så gott, men jag ville prova det, så nu är min nya framtid kock, eller inte, men det är faktiskt jätte roligt!


Kommentarer
Postat av: Elvis Olsson

Jag vill OCKSÅ bli kock :D. Frida du är jätteee söt :D. Jag hade velat komma och äta på din resturang.. <3<3

2008-07-22 @ 12:02:58
Postat av: Elvis Olsson

Jag vill OCKSÅ bli kock :D. Frida du är jätteee söt :D. Jag hade velat komma och äta på din resturang.. <3<3

2008-07-22 @ 12:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0