Playan at Frida

Idag blev det pressning igen. Det blev sun and bath @ my place today! Vi lirade volleytboll med hela familjen, flickorna ägde! Det inkluderar min mamma Johanna och Jag. Mot Pappa Dante och Robin. Skitroligt har vi haft idag, vi har haft "uppvisning" i vad säger jag dock inte..... hahaha .Vi "fajtades" också i poolen och hade länghopps tävling. Hahah en rolig grej som hände idag var att min pappa som vanligt ville visa att han var ungdomlig så han klättrade upp på vårt drygt 2 och en halv meter höga staket och skulle hoppa ner i poolen därifrån. .. Han trillade baklänges!!!! Mitt hjärta dunkade sjukt mycket för rädsla att han skadat sig så en rolig grej var det knappast. Men oskadd ställde han sig upp skrattandes. Jj sover även hos mig en natt till och nu har vi precis ätit med gästerna som är här så nu ska vi slå på en rulle och mysa hela kvällen! Kank eblir ett nattdopp också, vem vet.

Kommentarer
Postat av: Melinda

sv: det är det verkligen :D

2008-08-02 @ 22:56:18
URL: http://mj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0