sex and the city

Helkväll med Therese och Johanna. Först åt vi på Harmony och pratade. Efter det tror jag alla trodde vi var dumma i huvudet eller att vi var turister eftersom vi fotograferade jätte mycket när vi hoppade och sånt konstigt. Men roligt hade vi iallafall! Sedan gick vi in på Hemmakväll och köpte godis och sedan var det dags för Bio. Sex and the city, riktigt bra, GÅ OCH SE DEN! Jag rekommenderar. En riktig tjejfilm med faktiskt många roliga inslag av både komiska saker och (mycket sex) för ni som vill se ;) . När Johannas pappa hämtade oss och vi körde hem till Smyge sa johannas pappa : - det ser ut att brinna. Och hemskt nog, brann konsum! Sjukt obehagligt. Vi fick andas in jätte mycket rök eftersom Thereses pappa skulle hämta henne vid köket och havet så nu luktar vi inte gott , kan jag säga ... Menmen nu ska nog jag och Johanna smaska på lite jordgubbar och mysprata lite. Sovgott!






JohannaJönsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0