Torsdag

Vilket härligt väder det har varit idag, nu får vi bara hoppas på att sommaren är här och att vädret kommer hålla i sig. Idag blen det beachen med Johanna och Therese. Hennes pojkvän m fl var även där. Vi badade jätte mycket och hade en underbar dag fylld med sommar, så vill jag att alla dagar ska vara på sommaren! Det blev verkligen en heldag på stranden idag då vi kom dit vid elva och åkte hem halv fem. Underbart! Nu har jag och Dante precis varit i A-löv hos min mammas kompis Marie vars katter jag matar nu när hon är bortrest. Visst, det kanske inte är det roligaste jobbet men pengar är det allt, och det vill man alltid ha. Nu väntar duschen på mig frestande, för vad är bättre än att komma hem från stranden, slänga sig i poolen och sedan ducha? .... Nu kommer iallafall Johanna snart till mig, då blir det filmtittande tror jag. Ha en härlig kväll!


The best girls!


Kommentarer
Postat av: Johanna Strand

Yes , the best girls!

2008-07-24 @ 21:48:09
URL: http://fridaolivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0